رژیم من:
صبح ها ناشتا:دو لیوان آب(اگه حوصله داشتم توش آب لیمو هم میریزم).تا دوساعت بعدش هم هیچی نخورید!
این کار چند تا منفعیت داره.اول اینکه باعث میشه که در طول روز یبوست نداشته باشی.دوم اینکه باعث میشه تا یکی دوساعت احساس گرسنگی نکنی چون معدت کاملا پر شده.
صبحانه و ناهار و شام هر چی دلت خواست بخور اما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کالری غذاهات رو بشمار.جدول کالری ها رو هم توی اینترنت سرچ کنی راحت پیدا میکنی!
باید حواست باشه که در روز چند کالری مصرف میکنی.مثلا من الان که وزنم 70کیلو شده و می خوام 5کیلوی دیگه هم کم کن به روش زیر مقدار کالری مورد نیازم رو پیدا می کنم:
برای سوزاندن هر کیلو چربی باید 7000 کالری بسوزونی.یعنی من برای کاهش یک کیلو در یک ماه باید 3500کالری بسوزنم.پس در هر روز باید 233.3=30÷7000.
برای ثابت نگاه داشتن وزن باید به ازای هر کیلو وزنت باید 20حدود 25 کالری مصرف داشته باشی.و برای من میشه1750=25×70 و برای کم کردن یک کیلو در ماه باید روزانه1516.7 =233.3-1400
به همین راحتی.فقط باید همیشه یه دفتر چه کوچیک تو همراه خودت باشی تا هر چی رو که می خوری حتی شده یه دونه قند یا یه دونه پفک یا یه دونه میوه کوچولو رو توش بنویسی!
من یه نمونه از جدول خوراکی هام رو به همراه کالری هاش به عنوان نمونه براتون می گذرام.به امید لاغری همه شما!
شرح    میزان کالری
سه تا ساقه طلایی    62×3=186
یک لیوان شیر کم چرب    110
3استکان چای تلخ    0
یک عدد قند    10
یک عدد گلابی    80
6قاشق برنج    50×6=300
یک عدد لیمو    40
یک عدد کباب تابه ای    200
یک کاسه ماست کم چرب    110
دو کف دست نان    140
یک عدد سیب زمینی آب پز    70
یک عدد تخم مرغ آب پز    70
دو عدد خیار    15
یک عدد سیب بزرگ    80
جمع کالری ها    1411

ضمنا چند تا نکته ای که همیشه باید حواستون باشه:
یک-که خودت همیشه یادآوری کن که تو از گرسنگی لذت می بری
دو-به غذاها بگو من لاغری و خوش اندامی رو بیشتر از تو دوست دارم
سه-یه لباسی که واست خیلی تنگ شده به دیوار اتاقت میخ کن و هر روز بهش نگاه کن و بگو من بالاخره تو رو می پوشم.من خودم این کار کردم.
چهار-به حرفای مفت دیگران توجه نکن.وای صورتت خراب شدهو.وای دیگه بسه.خیلی لاغر شدی و ...
پنج-گاهی آدم از هدفی که در پیش داره دور میشه.گاهی می خوری.گاهی دلت می خواد که دور هر چی رژیم و لاغری رو خط بکشی و حمله کنی به غذای مورد علاقه ات.یادت باشه اینها طبیعی ان.مثل یه موج سینوس.گاهی بالا  و گاهی پایین.رهر آن است که آهسته ولی پیوسته رود